Recenze LG 65UH8507 již od 49 900 Kč

LG 65UH8507

Nový Ultra HD televizor společnosti LG s úhlopříčkou obrazu 164 cm.
Díky rozšířené barevné škále technologie IPS 4K Quantum Display je obraz stejně reálný jako sama příroda. A pohltí vás úplně stejně bez ohledu na místo, kde během sledování sedíte. Panel IPS 4K Quantum Display má čtyřikrát větší rozlišení než technologie Full HD a přináší mimořádnou nezkreslenou kvalitu obrazu. Super Design je technologie, která přináší jednolitou obrazovku a mimořádně malou tloušťku. Díky dechberoucí štíhlosti a jednolitému designu televize splyne s vaším obývacím pokojem a obohatí váš interiér. LG SUPER UHD TV je ohromující bez ohledu na to, zda je právě zapnutá nebo vypnutá. Magic Zoom dokáže zvětšit záběry přímo při sledování. Stisknutím tlačítka Zoom na dálkovém ovládání lze zvětšit scénu pro prohlížení detailů. HDR SUPER podporuje technologii Dolby Vision, která zaručuje jasnější a ostřejší obraz, lepší kontrast a fantastické barvy.

Fotogalerie produktu

Vlna nových video titulů dostupných v Dolby Vision vám zajistí zábavu přesně v takové podobě, jakou její autoři zamýšleli. Usnadněte si práci s televizí, a to díky operačnímu systému webOS 3.0, který vám umožní mít veškeré funkce pohromadě. A v čem se liší verze webOS 3.0 od těch předchozích? Můžete například kombinovat online zdroje s běžným TV vysíláním, a nemusíte tak neustále přepínat mezi různými módy. Technologie Dolby Vision je garancí jasnějšího a ostřejšího obrazu. Přináší také vylepšený kontrast a věrnější barvy. Nové tituly plně podporující formát Dolby Vision zajistí, že si filmy užijete přesně tak, jak zamýšleli filmaři.

Specifikace
Úhlopříčka obrazovky: 164 cm
Úhlopříčka v palcích: 65 palců