Recenze LG 75UH855V již od 120 000 Kč

LG 75UH855V

Nový televizor společnosti LG s rozlišením Super UHD a úhlopříčkou 190 cm.
Na obrovské úhlopříčce 190 cm by obyčejné fullHD rozlišení bylo nedostatečné. LG proto používá UltraHD 4k rozlišení s čtyřikrát větším množstvím pixelů, které vám dovolí sledovat filmy s neuvěřitelnými detaily. Ovládání televize nikdy nebylo jednodušší. Součástí LG 75UH855V je magický ovladač, který dokáže vaši televizi ovládat i pomocí pohybu a hlasu.
HDR SUPER podporuje technologii Dolby Vision, která zaručuje jasnější a ostřejší obraz, lepší kontrast a fantastické barvy. Vlna nových video titulů dostupných v Dolby Vision vám zajistí zábavu přesně v takové podobě, jakou její autoři zamýšleli.* Technologie Dolby Vision bude k dispozici prostřednictvím aktualizace softwaru, která vyžaduje připojení k internetu. Funkce Billion Rich Colors dělí barvy do širokého spektra. To umožňuje přesnější nastavení barev napříč barevnou škálou.

Fotogalerie produktu

Konečným výsledkem je 64krát větší sytost barev oproti běžné LCD TV, a diváci tak mohou zkoumat barvy v mimořádně působivých detailech. Super Design je technologie, která přináší jednolitou obrazovku a mimořádně malou tloušťku. Díky dechberoucí štíhlosti a jednolitému designu televize splyne s vaším obývacím pokojem a obohatí váš interiér. LG SUPER UHD TV je ohromující bez ohledu na to, zda je právě zapnutá nebo vypnutá. Displej IPS 4K Quantum je tím, co LG SUPER UHD TV odlišuje od ostatních UHD televizorů. Díky miliardám věrných barev bude obraz LG SUPER UHD TV vypadat stejně opravdově jako skutečná příroda. Rozlišení 4K, které je čtyřikrát vyšší než Full HD.

Specifikace
Úhlopříčka obrazovky: 190 cm
Úhlopříčka v palcích: 75 palců