Recenze Philips 65PUS7120 již od 49 990 Kč

Televizor Philips 65PUS7120/12 Užijte si zábavu s tenkým LED televizorem Philips kombinující technologii Pixel Precise Ultra HD, čtyřjádrový procesor a sílu Androidu, čímž poskytuje skvělý, plynulý výkon. Vychutnejte si skvělý televizní večer díky Ultra HD rozlišení. Skvělou podívanou si užijete díky realistickému obrazu, čistému zvuku a dalším užitečným funkcím, jako jsou porty USB a HDMI. Ultra HD rozlišení Televizor s rozlišením Ultra HD dosahuje čtyřikrát vyššího rozlišení než běžný televizor Full HD. S více než 8 milióny pixelů a jedinečnou technologií zvýšení rozlišení Ultra Resolution si vychutnáte lepší obraz bez ohledu na původní obsah. Užijte si větší ostrost, lepší vykreslení hloubky, špičkový kontrast, přirozený plynulý pohyb a detaily bez chybičky. Umocněte zážitky s Ambilight 3 S technologií Ambilight 3, patentovanou společností Philips, umocníte svůj divácký zážitek o další rozměr. Opticky se zvětší obrazovka pomocí promítání světla ze tří stran televizoru na stěnu za ním.

Fotogalerie produktu

Barvy, živost obrazu a vzrušení překračují hranice obrazovky a zaplní vaši místnost úchvatným a intenzivním diváckým zážitkem. Plynulý obraz Technologie Natural Motion vylepšuje pohyb, řeší trhání obrazu a poskytuje plynulý pohyblivý obraz. Filmy se natáčejí omezenou rychlostí 24 snímků za sekundu, což vede k trhání. Technologie Natural Motion tento počet snímků navyšuje na 50 pohybových změn za sekundu. Tím se řeší trhání a vy tak můžete sledovat plynulý a ostřejší obraz. Dokonalý kontrast a kvalita obrazu Technologie Micro Dimming Pro optimalizuje kontrast televizoru na základě světelných podmínek v okolním prostředí. Světelný snímač a speciální software společně analyzují obraz v 6400 různých zónách, abyste si mohli vychutnat neuvěřitelný kontrast a kvalitu obrazu skutečně realistického vizuálního zážitku jak ve dne, tak v noci.

Specifikace
Výrobce Philips
Úhlopříčka obrazovky: 164 cm